تبیان، دستیار زندگی
بهارلو درهمایش روابط متقابل آموزش و پرورش و صندوق های بیمه ای و بازنشستگی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی نزدیک ترین بازوان مدیران مناطق می باشند

معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی نزدیک ترین بازوان مدیران مناطق می باشند

بهارلو درهمایش روابط متقابل آموزش و پرورش و صندوق های بیمه ای وبازنشستگی

همایش روابط متقابل آموزش و پرورش و صندوق های بیمه ای و بازنشستگی با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی, کارشناسان امور مالی و اداری و حقوقی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز در محل کانون مفتح برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران, بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اظهارداشت: ماموریت اصلی ما باید تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش باشد و معاونین پشتیبانی و همکاران اداره های مالی, امور اداری و حقوقی باید در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شما نزدیک ترین بازوان مدیران مناطق می باشید گفت: باید بتوانید با تدابیر خود در رفع موانع موجود تلاش نمایید.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با رهبری در سازمان به 5 ویژگی رهبر یک سازمان اشاره نمود و اضافه کرد: رهبران باید چشم انداز داشته باشند و بلند مدت را ببینند تا بتوانیم سازمان را به اهداف مدنظر برسانیم.

وی افزود: رهبران باید چشم انداز عملیاتی تعریف کنند یعنی تبدیل اهداف به اهداف کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت داشته باشند.

بهارلو بر استفاده از استعدادهای سازمان ها تاکید نمود و ادامه داد: باید بتوانیم از نیروهای خوب و توانمند استفاده کنیم.

وی آخرین نکته از ویژگی رهبران را توسعه حرفه ای مدیران عنوان نمود که از جمله توسعه مهارتهای کاری – فکری و روانی و مدیریت زمان می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان گفت: امیدوارم با تبادل نظر و استفاده از اندیشه های همدیگر در پیشبرد اهداف موجود گام موثری برداریم.

معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی نزدیک ترین بازوان مدیران مناطق می باشند

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی