تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی در طول چهار سال گذشته بیش از 16 درصد رشد کرده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش 16 درصدی پوشش تحصیلی دانش استثنایی

افزایش 16 درصدی پوشش تحصیلی دانش استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی در طول چهار سال گذشته بیش از 16 درصد رشد کرده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مجید قدمی در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد گفت: برنامه ریزی دقیق نیازمند ارزیابی مدون برنامه های اجرا شده در گذشته است .

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاکید بر این که دانشگاه ها باید بیشتر در حوزه آموزش دانش آموزان استثنایی توجه و تمرکز داشته باشند ادامه داد: هر سال بیش از سه هزار دیر آموز در سطح کشور شناسایی می شوند .

وی با اشاره به این که میزان توجه به حوزه استثنایی بهترین شاخص برای ارزیابی آموزش و پرورش یک کشور است اظهار کرد: پوشش تحصیلی دانش آموزان این حوزه در طول چهار سال گذشته بیش از 16 درصد و در حوزه تلفیق 50 درصد افزایش داشته است .

قدمی افزود: طی چهارسال گذشته، در حوزه برنامه ریزی اقدامات این حوزه 208 درصد، فعالیت های فرهنگی 380 درصد و آموزش خانواده بیش از 10 درصد رشد داشته ایم.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی