تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی با انتخاب کامل عوامل و بازیگران اوایل مردادماه جلوی دوربین می رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«زنی با ارابه چوبی» اوایل مرداد جلوی دوربین می‌رود

فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» با انتخاب کامل عوامل و بازیگران اوایل مرداد ماه جلوی دوربین می‌رود.

پیشخوان خبر تبیان

لوگوی فیلم

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، فیلم «زنی با ارابه چوبی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی در حال حاضر آخرین مراحل و روزهای پیش تولید خود را طی می کند و هفته اول مردادماه در شمال کشور مقابل دوربین خواهد رفت.

سمانه نصری، ارمیا قاسمی، اکبر حاجیان، یوسف جلال ، علیرضا جلالی تبار، لعیا زنگنه، ایمان صفا، امیر دژاکام، معصومه آقاجانی، محمود بصیری، بهزاد خداویسی، افشین سنگ چاپ، فریده دریامج، پریسا بادران، بابک جعفریه، آوا داروید، علی خدایی، دنیا حشمت، نرگس بابایی، مجید آهنگرانی، شهاب شکوه محمدی، آرمین غلامعلی بازیگرانی هستند که به تازگی به پروژه پیوسته اند. این فیلم چندین بازیگر اصلی دیگر نیز دارد که به زودی به گروه اضافه خواهند شد.

فیلمبرداری به طور کامل در روستایی در لاهیجان، رودسر و اطراف آن انجام می شود و تاکنون تمامی لوکیشن ها نیز انتخاب شده است.

«زنی با ارابه چوبی» داستان زندگی آرش ماندگار و بهمن ناصری دانشجویان ترم آخر فلسفه و عرفان را روایت می کند که برای تحقیقات پایان نامه شان، سه روز به شمال کشور می روند و آنجا با دختری به نام ستاره آفاق آشنا می شوند. بین ستاره و آرش عشقی آرمانی و ارزشی شکل می گیرد اما… . محمدحسن نجم تهیه کنندگی «زنی با ارابه چوبی» را برعهده گرفته است.

سایر عواملی که تاکنون حضورشان در «زنی با ارابه چوبی» قطعی شده عبارتند از مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مجری طرح: پیمان جعفری، طراح گریم: محمدعلی ضرابی، طراح لباس: سمیه سنقری، دستیار دوم کارگردان: فرزانه نصری، فیلمبردار پشت صحنه: فرهاد افسری.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .