تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام – صالح آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایلام_مهران همچنان مسدود است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام – صالح‌آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

پیشخوان خبر تبیان
جاده مهران ایلام

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا ؛«سیدکمال‌الدین میرجعفریان »به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام - صالح آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش اعظم ترانشه های ریزشی برداشت شده اما جهت تثبیت مسیر و تامین ایمنی لازم این مسیر مسدود است، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند، در این مدت از جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ماربره) برای رفتن به شهرستان مرزی مهران و یا از مهران به ایلام استفاده کنند.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .