تبیان، دستیار زندگی
ارکستر فستیوال راونا پیش از اجزای اصلی خود در ایران، کنسرت مشترکی را با ارکستر سمفونیک تهران برای هنرجویان و دانشجویان موسیقی برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه ریکاردو موتی به دانشجویان ایرانی

ارکستر فستیوال راونا پیش از اجرای اصلی خود در ایران، کنسرت مشترکی را با ارکستر سمفونیک تهران برای هنرجویان و دانشجویان موسیقی برگزار می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان

ریکاردو موتی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، ارکستر فستیوال راونا و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ریکاردو موتی از کشور ایتالیا و شهرداد روحانی مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران در آستانه اجرای مشترک تهران، اجرای ژنرال خود را برای هنرجویان، دانشجویان برگزار می کند. در این اجرا که همزمان با ساندچک ارکستر صورت می پذیرد، رهبر ارکستر نکات نهایی را به اعضا متذکر خواهد شد.

این کنسرت ویژه، پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۱ صبح در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این اجرا می‌توانند با شماره های ۶۶۷۵۷۵۰۶ و۶۶۷۵۷۵۰۴ برای هماهنگی تماس بگیرند. این کنسرت به صورت رایگان و برای بالا بردن سطح دانش دانشجویان و هنرجویان موسیقی برگزار می‌شود.

نوازندگان این کنسرت مشترک طی ۲ روز به صحنه می روند که برنامه اول پنجشنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۹ در تالار وحدت اجرا می شود و برنامه دوم روز شنبه ۱۷ تیرماه در شهر راوانا میزبان علاقه مندان موسیقی است.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .