تبیان، دستیار زندگی
ری   یادواره 64 شهید مدرسه علمیه قدیری قم، شنبه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی برگزار می‌شود رضا جعفری، مسوول بسیج مدرسه علمیه قدیری قم، گفت: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، یادوراه شهدای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یادواره 64 لاله خونین مدرسه علمیه قدیری

یادواره 64 شهید مدرسه علمیه قدیری قم، شنبه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی برگزار می‌شود

رضا جعفری، مسوول بسیج مدرسه علمیه قدیری قم، گفت: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، یادوراه شهدای روحانی و طلبه مدرسه علمیه قدیری قم، شنبه ششم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور علما، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
جعفری به اهداف این یادواره اشاره کرد و ابراز داشت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدای طلبه و گسترش روحیه ایثار و شهادت از اهداف اصلی برپایی این مراسم است که مورد استقبال طلاب این مدرسه قرار گرفته است.
مسوول بسیج مدرسه علمیه قدیری قم درباره برنامه های این یادواره ابراز داشت: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی، استاد حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت تهران و شعر خوانی و خاطره گویی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این یادواره است.
وی در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر هفتاد نفر از طلاب در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند و در دوران دفاع مقدس، این مدرسه 64 شهید را به نظام و جامعه دینی تقدیم كرده است.
مسؤول بسیج مدرسه قدیری گفت: هر ساله این یادواره به پاسداشت لاله‌های پرپر مدرسه علمیه قدیری برگزار می‌شود و امسال هم با حمایت‌های مدیر مدرسه و مسؤول فرهنگی هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این یادواره به عمل آمده است.