تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه عکس و چیدمان سارا ساسانی با عنوان ویرانی ار روز جمعه 16 تیرماه در گالری آرته افتتاح می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برپایی نمایشگاه عکس و چیدمان «ویرانی»

نمایشگاه عکس و چیدمان سارا ساسانی با عنوان «ویرانی» از روز جمعه ۱۶ تیرماه در گالری آرته افتتاح می شود.

پیشخوان خبر تبیان

نمایشگاه عکس

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه ۱۰ فریم عکس رنگی در ابعاد ۷۰ در ۱۰۵ سانتی متر و ۳۲ فریم عکس رنگی در ابعاد ۱۵ در ۱۵ سانتی متر به نمایش در می آید. این نمایشگاه عکس با دو فضای چیدمانی و همچنین صداهایی مبتنی بر داستانی خطی با مفهوم مادر همراه است؛ مفهومی مبنی بر لحظه هایی که زنی در آستانه مادر شدن با رخداد ناگواری مواجه می شود.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: در سال های اخیر اخبار ناگوار بسیاری از گوشه و کنار کشورم شنیده ام، اما ناگوارترین آن ها اخبار مرگ جنین در رحم مادر است. مادران بسیاری در اطراف من بارها بارور شدند اما پس از مدتی متوجه شدند کودکشان در رحم مرده است، آنها تنها یک بار مردند اما مادران باردار چندین بار پی در پی مردند، زنده شدند و باز هم مردند ...

سارا ساسانی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است. وی فارغ التحصیل پژوهش هنر و جامعه شناسی است و بیش از ۱۴ سال در زمینه عکاسی خبری و مستند اجتماعی با روزنامه ها، خبرگزاری ها و نشریات داخلی و خارجی همکاری داشته است. او علاوه بر برگزاری سه نمایشگاه انفرادی در بیش از 30 نمایشگاه و فستیوال گروهی در داخل ایران و کشور هایی چون اتریش، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، بلژیک و گرجستان شرکت کرده است و موفق به کسب سه رتبه نخست در جشنواره های معتبر داخلی شده است.

گالری آرته در خیابان ونک، خیابان ملاصدرا، شیراز جنوبی، پایین تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ واقع شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .