تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پیکان از برنامه ریزی سازمان لیگ در تعیین زمان قرعه کشی و برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر انتقاد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلالی: زور کی‌روش می‌رسد و برنامه‌ریزی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان از برنامه‌ریزی سازمان لیگ در تعیین زمان قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ برتر انتقاد کرد.

پیشخوان خبر تبیان
جلالی

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم ؛مجید جلالی  درباره زمان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر ایران گفت: نمی‌دانم در مورد دیر انجام شدن قرعه‌کشی چه بگویم. انگار کیفیت فوتبال جایگاهی برای سازمان لیگ ندارد. ما مربیان می‌خواهیم برنامه‌ریزی کنیم، هرچند که برخی معتقدند ما برنامه‌ریزی بلد نیستیم! اصلاً ما برنامه‌ریزی بلد نیستیم، پس چرا سازمان لیگ و فدراسیون کارشان را درست انجام نمی‌دهند? خیلی از لیگ‌ها قرار است یک ماه بعد از لیگ ایران شروع شوند، اما برنامه مسابقات را ارائه داده‌اند. با این شرایط برنامه لیگ برتر ایران باید یک ماه پیش اعلام می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: ما الان می‌خواهیم با چند تیم لیگ برتری بازی دوستانه انجام دهیم، ولی نمی‌دانیم که آیا در شروع لیگ با آنها مواجه خواهیم شد یا خیر. قرار است 18 تیر ماه لیگ ایران قرعه‌کشی شود و این قرعه‌کشی بسیار دیر انجام خواهد شد. مگر امکان دارد که قرعه‌کشی بازی‌های لیگ برتر دو هفته مانده به شروع مسابقات انجام شود. این برنامه‌ریزی اصلاً درست نیست.

ما بازیکنان مختلفی را برای تقویت پست‌های‌مان درنظر گرفته‌ایم و نمی‌توان فقط در مورد یک یا دو نفر صحبت کرد. طبیعتاً دوست داریم که چند بازیکن دیگر را به خدمت بگیریم تا تیم تکمیل شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از طرف دیگر بحث نقل‌وانتقالات مطرح است که از 14 اردیبهشت که لیگ تمام شد، شروع شده است و تا 15 شهریور ادامه دارد. مگر می‌شود چهار ماه فصل نقل‌وانتقالات داشته باشیم؟! قطعاً این به سود باشگاه‌ها و بازیکنان نیست. از طرفی بحث مدت قراردادها هم مطرح است. شما فوتبال کدام کشور را سراغ دارید که قرارداد اکثر بازیکنانش یک ساله باشد؟ ما اینجا باید برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشته باشیم و نباید اجازه بدهیم که باشگاه‌ها یک ساله تخلیه شوند.

جلالی افزود: من به‌عنوان مربی به دنبال چهار یا پنج بازیکن دیگر هستم که احتمالاً آنها در ترکیب ثابت من خواهند بود، ولی هنوز این بازیکنان را جذب نکرده‌ایم و آنها در تمرینات ما هم حضور ندارند. در واقع می‌توان گفت که نصف ترکیب اصلی ما شاید الان در تمرینات نباشد و این به برنامه‌ریزی اشتباهی برمی‌گردد که در فوتبال‌مان وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد: من چندین بار در این مورد صحبت کرده‌ام و حتی به فدراسیون فوتبال نامه نوشتم تا این مشکلات برطرف شود، اما متأسفانه ترتیب اثری داده نشد. بی‌جهت نیست که کی‌روش می‌گوید که بگذارید من برای کل فوتبال تصمیم بگیرم. به‌هر حال زور او می‌رسد و برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در واکنش به بحث حضور مگویان و نانگ در پیکان گفت: ما بازیکنان مختلفی را برای تقویت پست‌های‌مان درنظر گرفته‌ایم و نمی‌توان فقط در مورد یک یا دو نفر صحبت کرد. طبیعتاً دوست داریم که چند بازیکن دیگر را به خدمت بگیریم تا تیم تکمیل شود.

منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .