تبیان، دستیار زندگی
گلستان یازدهم؛ خاطرات شهید علی چیت سازیان با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است. بیش از 52 هزار نسخه از این اثر در پنج ماه گذشته به فروش رسیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال از کتاب تقریظی رهبر معظم انقلاب

«گلستان یازدهم»؛ خاطرات شهید علی چیت‌سازیان با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است. بیش از ۵۲ هزار نسخه از این اثر در پنج ماه گذشته به فروش رسیده است.

پیشخوان خبر تبیان

گلستان یازدهم

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم، کتاب «گلستان یازدهم»؛ خاطرات سردار شهید علی چیت‌سازیان به روایت زهرا پناهی‌روا، همسر شهید است که در بهمن‌ماه سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید. این کتاب با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک ‌سال و هشت‌ماهة مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته است. فرمانده‌ای که در جبهه به دلیل مهارت‌های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود، در خانه با مادر و همسرش به اندازه‌ای با مهر و محبت رفتار می‌کرد که گویی این قلب رئوف هیچ‌گاه سابقه حضور در حرب و قتال را نداشت. «گلستان یازدهم» به زیباترین شکل توانسته‌ است قسمت مهمی از نیمه پنهان زندگی شهید چیت‌سازیان را به مخاطبان معرفی کند.

رهبر انقلاب در تقریظی بر کتاب «گلستان یازدهم» نوشته‌اند:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

این روایتی شورانگیز است از زندگی سراسر جهاد و اخلاصِ مردی که در عنفوان جوانی به مقام مردان الهی بزرگ نائل آمد، و هم در زمین و هم در ملأ اعلیٰ به عزّت رسید .. هنیئاً له.

راوی -شریک زندگی کوتاه او- نیز صدق و صفا و اخلاص را در روایت معصومانه‌ی خود بروشنی نشان داده است.در این میان، قلم هنرمند و نگارش آکنده از ذوق و لطف نویسنده است که به این همه، جان داده است. آفرین بر هر دو بانو؛ راوی و نویسنده‌ی کتاب.

کتاب گلستان یازدهم که در بهمن‌ماه سال گذشته برای اولین‌بار منتشر شده، تاکنون 21 بار(بیش از 52 هزار نسخه) تجدید چاپ شده است.


منبع: تنسیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .