تبیان، دستیار زندگی
نفر هشتم مرحله بعدی مسابقه «خنداننده شو» با رای مردم انتخاب می شود نه نظر تماشاچی ها. این برنامه امشب روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمهید رامبد برای فرار از حاشیه ها

نفر هشتم مرحله بعدی مسابقه «خنداننده شو» با رای مردم انتخاب می شود نه نظر تماشاچی ها. این برنامه امشب روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
خنداننده شو

دور دوم مسابقه «خنداننده شو» یك تغییر كوچك اما اساسی نسبت به مرحله قبل دارد. این بار آخرین نفر صعود كننده با رای مردم انتخاب می شود نه نظر تماشاچی های داخل استودیو.حتما می دانید حاشیه های سری قبل چیست و در ادامه یادآوری می كنیم ؛ فعلا همین قدر بدانید كه روز یك شنبه، بچه های «خندوانه» برنامه را ضبط كرده اند و هفت نفری كه صعودشان قطعی است مشخص شده. دو نفر حذف شده اند و سه نفر شانس مجدد دارند (مرحله نجات) .

آن ها استندآپ خود را اجرا كرده اند تا بعد از پخش برنامه، یكی با رای مردم به جمع هشت كمدین نیمه نهایی بپیوندد. این تمهید بعد از حواشی دور قبل اتخاذ شده كه رامبد جوان استدلاش این بود چون از گروه حسن معجونی و شقایق دهقان سه نفر به مرحله بعد رفته اند، تماشاچی ها طوری رای دهند كه گروه او و اشكان خطیبی هم سه نفره باشد.

تماشاگران خواسته جوان را عملی كردند و به عضور گروه او یعنی بهنام قاسمی رای دادند و بابک رفاهی از گروه اشكان خطیبی حذف شد.واكنش های منفی به رفتار جوان باعث شد در صفحه شخصی توضیح دهد من فعلا مجری نیستم و در مقام مربی از یارم دفاع كردم. این استدلال كارساز نشد و حاشیه ها چند روزی ادامه داشت. حالا بچه های «خنداننده شو» تصمیم گرفته اند نفر هشتم با رای مردم انتخاب شود. اتفاقا یكی از كسانی كه در مرحله نجات است، عضو گروه خود جوان است ولی به دلیل اخلاقی و برای از بین نرفتن جذابیت ، از ذكر نام او،حذفی ها و هفت صعود كننده پرهیز می كنیم.


منبع: هفت صبح