تبیان، دستیار زندگی
ند   در پی وقوع چندین حمله مهیب و جنایت در منطقه بزایر، در یوسفیه عراق، هیأت علمای مسلمین با صدور بیانیه‌ای ضمن محكوم كردن این حملات، تصریح كرد: اشغال‌گران به جرم و جنایت و اعمال وحشیانه خود در عراق، پایان دهد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشغال‌گران به جنایت در شهرها پایان دهند

در پی وقوع چندین حمله مهیب و جنایت در منطقه بزایر، در یوسفیه عراق، هیأت علمای مسلمین با صدور بیانیه‌ای ضمن محكوم كردن این حملات، تصریح كرد: اشغال‌گران به جرم و جنایت و اعمال وحشیانه خود در عراق، پایان دهد.

در مراسم جشن ششمین سالگرد پیروزی حزب الله، گزینه مقاومت را تنها راه مقابله با تجاوزها و دشمنی‌های استعمارگران و سلطه‌طلبان در لبنان دانست و افزود: دشمن اسراییلی با پشتیبانی امریكا، همچنان در پی ضربه زدن به وحدت و استقلال ملت لبنان هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌كنند.
وی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر نقشه‌ها و برنامه‌های شیطانی آنان، امری ضروری و ابدی به نظر می‌رسد.
قبلان افزود: آنچه لبنان به آن نیاز دارد، وحدت ملی و همه جانبه‌ای است كه آن را به صورت ارتشی واحد در آورد كه آماده پاسخ‌گویی به هر تجاوز و زیاده‌خواهی در لبنان باشد.
نائب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تأكید كرد: مقاومت به هر شكل آن، تنها استراتژیك دفاعی لبنان است و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد كرد.
قبلان ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن ششمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان، از تمام مسلت لبنان خواست تا آزادسازی كامل مناطق اشغالی لبنان، از ایستادگی و مقاومت، باز نایستند و در راه شكوفایی و آبادانی لبنان، بیش از پیش تلاش كنند.