تبیان، دستیار زندگی
تالار اندیشه حوزه هنری در دو شب متوالی، میزبان دو گروه موسیقی محلی و سنتی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«ملکی‌ها» و «سنا» کنسرت می‌دهند

تالار اندیشه حوزه هنری در دو شب متوالی، میزبان دو گروه موسیقی محلی و سنتی است.

پیشخوان خبر تبیان

کنسرت ملکی ها

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، مجید فلاح‌پور - تهیه‌کننده این دو کنسرت - خبر داد که  گروه موسیقی محلی «ملکی‌ها» ۱۵ تیرماه روی صحنه می‌رود. «ملکی‌ها» در این کنسرت به اجرای قطعات لری می‌پردازد. اعضای اصلی این گروه را قباد ملکی (کمانچه)، مسعود ملکی (عود)، سعید ملکی (تار)، حمید ملکی (سنتور)، وحید ملکی (سنتور)، مجید ملکی (تنبک) و رامین ملکی (دف و دهل) و احسان عبدی‌پور (نوازنده سرنا) تشکیل می‌دهند. خوانندگی آن نیز برعهده رادمهر علیپور است.

فلاح‌پور همچنین از برگزاری کنسرت گروه موسیقی سنتی «سنا» در ۱۶ تیر خبر داد. او درباره این کنسرت نیز گفت: این اجرا شامل بازسازی قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته‌هایی از رضا پرویززاده (سرپرست و آهنگساز این گروه) است.

اعضای گروه «سنا» را رضا پرویززاده (سرپرست و آهنگساز)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب‌الدین آذین مهر (سه‌تار)، دل‌آرام زمانی (کمانچه آلتو)، سپیده شایان راد (تنبک) و سروش بخشش (خواننده) تشکیل می‌دهند.

رضا پرویززاده چند سال با محمدرضا لطفی در گروه بازسازی «شیدا» همکاری داشته و سه آلبوم صوتی و یک آلبوم تصویری در زمینه بازسازی آثاری که روی صفحات موسیقی از قدیم بازمانده بود، منتشر کرده است. این کنسرت‌ها ساعت ۲۱ برگزار می‌شوند. مدیر اجرایی این کنسرت‌ها نیز آیدا امیری مقدم است.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .