تبیان، دستیار زندگی
مستند رقص در باد از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «قاسم شیشه گری» راهی یازدهمین جشنواره سینما حقیقت می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«رقص با باد» مستند شد

مستند «رقص با باد» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «قاسم شیشه‌گری» راهی یازدهمین جشنواره سینماحقیقت می‌شود.

پیشخوان خبر تبیان

مستند

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، این مستند در راستای آثار مستند تجربی پیشین کارگردان نظیر «دیوار» است و در آن تلاش شده شناخت متفاوتی از مجموعه عکس رویا به مخاطب ارائه شود. مجموعه عکس رویا کاری از «کوروش ادیم» عکاس به نام ایرانی است که چند سال قبل در کشورهای اروپایی به نمایش درآمد.

این فیلم نریشن ندارد و مبنای اصلی آن صدا و تصویر است. فیلمبرداری «رقص با باد» از مردادماه ۹۵ آغاز شده و تدوین آن هم اواخر آذرماه انجام شده است. شیشه‌گری درباره این مستند می‌گوید: تجربی بودن در ساخت فیلم اتفاق می‌افتد و در «رقص با باد» تلاش شده نگاهی تجربی در فرم وجود داشته باشد. سوژه اصلی عکس چادری است که در بادها حرکت می‌کند و این نام از این عکس انتخاب شده است.

عوامل تولید مستند «رقص با باد» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: قاسم شیشه‌گری، تصویربردار: عباس یوسف‌شاهی، تدوینگر: پویان شعله‌ور، تصحیح رنگ و نور: رضا تیموری، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .