تبیان، دستیار زندگی
کنسرت آواز پارسی در روزهای 10 و 11 مردادماه در تالار بزرگ وزارت کشور در تهران آغاز شد و اکنون این اجرا برای 12 و 13 مردادماه نیز تمدید شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنسرت «آواز پارسی» تمدید شد

کنسرت «آواز پارسی» در روزهای ١٠ و ١١ مردادماه در تالار بزرگ وزارت کشور در تهران آغاز شد و اکنون این اجرا برای ١٢ و ١٣ مردادماه نیز تمدید شده است.

پیشخوان خبر تبیان

کنسرت آواز پارسی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، بلیت‌فروشی پروژه «آواز پارسی، افسانه و مهر» حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری از ۱۰ تیرماه برای اجرا در روزهای ١٠ و ١١ مردادماه در تالار بزرگ وزارت کشور در تهران آغاز شد و اکنون این اجرا برای ١٢ و ١٣ مردادماه نیز تمدید شده است. «آواز پارسی» ناظری‌ها، پروژه‌ای با هدف حفظ و حراست از زبان پارسی در حوزه آواز ایرانی به دور از الحان عربی است.

به گفته حافظ ناظری، از اتفاقات ویژه این کنسرت، حضور یکی از بزرگان فرهنگ و هنر ایران به‌عنوان راوی برنامه در هر شب اجراست. همچنین از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به تفاوت در اجرای هر شب از کنسرت، از لحاظ موسیقی، تدارکات و صحنه‌پردازی، با شبِ دیگر اشاره کرد، تا این امکان برای علاقه‌مندان فراهم شود که بتوانند با شرکت در هر شب از کنسرت‌ها، اجرای متفاوتی را نسبت به شب گذشته تجربه کنند.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .