تبیان، دستیار زندگی
ست   سید حسن نصر الله، دبیركل حزب الله لبنان، در مراسمی به مناسبت ششمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان تأكید كرد: موشك‌ها و راكت‌های قدرتمند ساخته شده به دست توانمند حزب الله، آمادگی پاسخ‌گویی به هر گونه تجاوز و جن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موشك‌های توانمند حزب الله، آماده پاسخگویی به هر گونه تجاوز است

سید حسن نصر الله، دبیركل حزب الله لبنان، در مراسمی به مناسبت ششمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان تأكید كرد: موشك‌ها و راكت‌های قدرتمند ساخته شده به دست توانمند حزب الله، آمادگی پاسخ‌گویی به هر گونه تجاوز و جنایت را دارد.

سید حسن نصر الله، روز گذشته در این سخنان تأكید كرد: حزب الله، از سال 1992م. تاكنون قدرت موشكی بسیار توانمندی را در اختیار گرفته كه هم از لحاظ كمی و هم از نظر كیفی از قدرت بالایی برخودار است.
نصر الله افزود: كل اراضی اشغال شده در شمال فلسطین در برد موشك‌های حزب الله قرار دارد. بنادر، پایگاه‌های نظامی و دیگر مراكز مهم در فلسطین اشغالی و مناطق تحت نفوذ اسراییل، تحت شعاع برد موشك‌های مقاومت قرار دارد.
دبیر كل حزب الله خاطر نشان كرد: مقاومت اسلامی امروز، بیش از 12 هزار موشك در اختیار دارد كه آماده پاسخ به هر ظلم و تجاوزی را داراست.
وی خاطر نشان كرد: ما قدرتمندان را آن‌گونه كه اسراییل به كار گرفته، به كار نمی‌بریم، بلكه سلاح ما، سلاح دفاع از دین و وطن است.
شایان ذك است، رژیم‌صهیونیستی در ماه مه سال 2000م. از جنوب لبنان عقب‌نشینی كرد و پیروزی بزرگی را برای مردم لبنان و حزب‌الله رقم زد؛ اما منطقه شبعا در جنوب لبنان هنوز در اشغال رژیم‌صهیونیستی قرار دارد كه لبنان، آزاد سازی این مناطق را حق خود می‌داند.