تبیان، دستیار زندگی
ود   رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در دیدار با نخست وزیر این كشور، حمایت همه جانبه خود را از حكومت جدید اعلام كرد و گفت: همواره حامی و پشتیبان حكومت جدید در عراق خواهیم بود.   در این دیدار كه دی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همواره پشتیبان حكومت جدید خواهیم بود

رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در دیدار با نخست وزیر این كشور، حمایت همه جانبه خود را از حكومت جدید اعلام كرد و گفت: همواره حامی و پشتیبان حكومت جدید در عراق خواهیم بود.

در این دیدار كه دیروز در دفتر سید عبدالعزیز حكیم در بغداد تشكیل شد، وی تصریح كرد: مهم‌ترین وظیفه دولت در وضعیت كنونی، رسیدگی به اوضاع داخلی كشور، تعیین وزرای دفاع و كشور و دیگر مسایل امنیتی عراق است.
سید عبدالعزیز حكیم، رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق و رییس ائتلاف یكپارچه كه پیروز انتخابات مجلس این كشور بود، ضمن تبریك به مناسبت روی كار آمدن وزرای جدید، از جواد مالكی، نخست وزیر عراق، خواست تمام تلاش خود را برای شكوفایی و آبادانی عراق به كار گیرد.
جواد مالكی نیز در این دیدار، هدف از نشست خود با عبدالعزیز حكیم را بحث و تبادل نظر درباره اوضاع كنونی عراق عنوان كرد و افزود: درباره تشكیل حكومت، اوضاع امنیتی و سیاسی عراق، باید از آرا و افكار همه گروه‌ها و شخصیت‌ها استفاده كرد.
وی ابراز امیدواری كرد در آینده نزدیك، وزرای دفاع، كشور و امنیت ملی نیز معرفی شوند.
شنبه هفته جاری كابینه پیشنهادی جواد مالكی، نخست وزیر منتخب عراق، از مجلس این كشور رای اعتماد گرفت؛ اما سه وزیر دفاع، كشور و امنیت ملی هنوز مشخص نشده‌اند.