تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: چهارمین نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات مهندسی 20 تا 23 تیرماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهارمین نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات مهندسی

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: چهارمین نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات مهندسی 20 تا 23 تیرماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.

پیشخوان خبر تبیان
چهارمین نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات مهندسی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدمحمد سیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با حضور 40 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در زمان برگزاری از ساعت 10 تا 17 پذیرای عموم علاقمندان است اظهار کرد: دراین دوره از نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات مهندسی شرکت های از کشورهای هند، چین و روسیه حضور دارند.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خاطرنشان کرد: از مجموع 150 تا 170 میلیون دفترچه مصرفی سالانه در کشور حدود 5 درصد آن از طریق تولیدات داخلی تامین و مابقی از خارج وارد می شود.

به گفته وی، درهمین ارتباط از مجموع 600 میلیون عدد خودکار مصرفی سالانه در کشور نیز حدود 3 تا 4 درصد آن تولیدات داخلی است.

این مجموعه متقاضی زیادی برای برگزاری نمایشگاه دارد که تقویم سالانه برگزاری نمایشگاه دراین مجموعه نیز براساس تقاضاهای ارائه شده، تهیه و تنظیم شده است.

سیدی در ادامه به طرح توسعه و تجهیز فاز دوم مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: طرح و وسعت این فاز از مجموعه مشخص شده اما مشکل اصلی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تعیین تکلیف مالکیت این مجموعه است که این موضوع نیز باید در دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب همچنین با اشاره به ضرورت توسعه این مجموعه نمایشگاهی تصریح کرد: در صورت مالکیت این مجموعه توسط بانک شهر، باید از منابع بانکی برای سرمایه گذاری و توسعه و تجهیز مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب استفاده شود.

وی به تقویم برگزاری نمایشگاه در این مجموعه و همچنین بهره برداری بهینه از آن در طول سال جاری اشاره کرد و افزود: این مجموعه متقاضی زیادی برای برگزاری نمایشگاه دارد که تقویم سالانه برگزاری نمایشگاه دراین مجموعه نیز براساس تقاضاهای ارائه شده، تهیه و تنظیم شده است.

مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در زمینی به مساحت 138 هکتار و با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) احداث شده است.
منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .