تبیان، دستیار زندگی
شت   در جشن‌های ششمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان توسط نیروهای مقاومت حزب‌الله در سال 2000 میلادی، بر ضرورت ادامه مقاومت در برابر دشمن اسراییلی و آمریكایی به عنوان تنها راه حفظ استقلال و آزادی تأكید شد. &...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلاح مقاومت را بر زمین نخواهیم گذاشت

در جشن‌های ششمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان توسط نیروهای مقاومت حزب‌الله در سال 2000 میلادی، بر ضرورت ادامه مقاومت در برابر دشمن اسراییلی و آمریكایی به عنوان تنها راه حفظ استقلال و آزادی تأكید شد.

در مراسم‌هایی كه در بیروت، بیسریه، دیرالزهرانی و دیگر نقاط این كشور برگزار شد، شخصیت‌ها و اندیشمندان سیاسی لبنان، مقاومت اسلامی را تنها راه حفظ استقلال و آزادی لبنان دانستند و بر حفظ و استمرار این پدیده مبارك تأكید كردند.
شیخ حسن عزالدین، مسؤول سیاسی حزب الله، در مراسمی كه در بیسویه، برگزار شد تصریح كرد: ملت لبنان، خود صلاح خویش را بیش از دیگران می‌فهمد و نیازی به دولت‌های غربی استعمار‌گر ندارد تا با صدور قطع‌نامه‌های ظالمانه، در امور لبنان دخالت كنند.
وی گفت: آنچه دیگران آن را صلاح و مصلحت لبنان می‌دانند، سرابی بیش نیست و صلاح لبنان را ملت لبنان تعیین می‌كنند.
شیخ عبدالكریم عبید از دیگر مسؤولان حزب الله نیز در مراسمی در شهر دیرالزهرانی، دشمنی‌های آمریكا و اسراییل علیه لبنان را نتیجه شكستی دانست كه مقاومت اسلامی لبنان بر پیكر، آنان وارد كرد.
محمد قبانی، یكی از نمایندگان مجلس لبنان نیز در آستانه ششمین سالگرد آزاد سازی لبنان به دست حزب الله، با صدور بیانیه‌ای تصریح كرد: فعالیت‌های بی‌وقفه حزب الله در راستای اخراج اشغالگران اسراییلی از لبنان، باعث افتخار ملت لبنان بود.
وی افزود: سلاح مقاومت تحت هیچ شرایطی به زمین گذارده نخواهد شد.