تبیان، دستیار زندگی
ود مدیر حوزه علمیه قم ضمن اعلام آزمون ورودی حوزه علمیه در اول تیر ماه گفت: حوزه علمیه قم با سیصدمدرسه وحوزه وابسته، مركزی پرآوازهدر دنیا ازنظر علمی و معارف اسلامی است.   مدیر حوزه علمیه قم با اعلام این مطلب از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمون ورودی حوزه علمیه اول تیر برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه قم ضمن اعلام آزمون ورودی حوزه علمیه در اول تیر ماه گفت: حوزه علمیه قم با سیصدمدرسه وحوزه وابسته، مركزی پرآوازهدر دنیا ازنظر علمی و معارف اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه قم با اعلام این مطلب از پذیرش طلبه در دو دوره بلند مدت و كوتاه مدت برای سال تحصیلی 85-86 خبر داد وگفت: دوره بلند مدت حوزه دارای سطوح یك تا چهار و دوره كوتاه مدت نیز جهت تربیت مبلغ تحت عنوان سفیران هدایت است كه فارغ التحصیلان آن به رسالت تبلیغ دین در نقاط مختلف كشور می پردازند.

وی افزود: حوزه علمیه قم، دارای سیصد مدرسه و حوزه علمیه در سراسر كشور است و این مدارس آمادگی خود را جهت پذیرش داوطلبان از طریق آزمون ورودی اعلام نموده اند و علاقه مندان تا اواسط خرداد فرصت دارند به نزدیك ترین مدرسه علمیه محل زندگی خود مراجعه و ضمن تكمیل فرم ثبت نام و رائه مدارك اعلام شده در آزمون ورودی شركت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین بوشهری،‌در خصوص شرایط ثبت نام داوطلبان گفت: آزمون ورودی به صورت كتبی در اول تیرماه 85 برگزارخواهد شد و گزینش نهایی بعد از پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری خواهد بود.

وی افزود: فارغ التحصیلان مقاطع كاردانی از شركت در آزمون كتبی معاف می باشند و از آنان صرفا مصاحبه حضوری به عمل می آید.