تبیان، دستیار زندگی
زمان برگزاری یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی برگزار می شود، اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان برگزاری جشنواره‌ی سینما حقیقت مشخص شد

زمان برگزاری یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی برگزار می‌شود، اعلام شد.

پیشخوان خبر تبیان

جشنواره سینمای حقیقت

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که مهمترین رویداد سینمای مستند ایران است، از 19 تا 26 آذرماه 1396 در شهر «تهران» برگزار خواهد شد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.

فراخوان شرکت در این دوره از جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که شامل مقررات عمومی، بخش‌های تفکیک‌شده‌ی جشنواره، جوایز، گاه‌شمار، فرم شرکت و چگونگی ثبت‌نام روی وب‌سایت جشنواره می‌شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .