تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است انتقال مهدی طارمی به یکی از تیم های خارجی چهار میلیارد تومان به این باشگاه سود خواهد رساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش طارمی ۴ میلیارد به پرسپولیس پول می‌رساند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است انتقال مهدی طارمی به یکی از تیم‌های خارجی چهار میلیارد تومان به این باشگاه سود خواهد رساند.

پیشخوان خبر تبیان
طارمی

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم ؛حمید درخشان درباره شرایط مهدی طارمی و کشمکش‌های او و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در دنیای فوتبال ممکن است که یک بازیکن با پیشنهادی مواجه شود که در مورد آن با باشگاه کشمکش داشته باشد. به‌هر حال این مسائل طبیعی است، چون وقتی عملکرد یک بازیکن خوب باشد دیگر تیم‌ها برای جذب او اقدام می‌کنند. الان هم طارمی از اروپا پیشنهادهای خوبی دارد و من می‌دانم که حتی چند باشگاه پول خوبی به پرسپولیس می‌دهند تا رضایت‌نامه طارمی را بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما موافق جدایی طارمی هستید، تأکید کرد: من با صراحت چنین حرفی را نمی‌زنم و معتقدم باشگاه پرسپولیس باید منافع خودش را در نظر بگیرد. اگر پرسپولیس احساس می‌کند که با از دست دادن طارمی ضعیف خواهد شد، ولی اگر احساس می‌کند که از این انتقال سود مالی می‌برد، پس می‌تواند با جدایی طارمی موافقت کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: یکی از تیم‌هایی که طارمی را می‌خواهد حاضر است یک میلیون یورو پول رضایت‌نامه بدهد و پرسپولیس بابت انتقال او حداقل چهار میلیارد تومان پول به‌دست خواهد آورد. تا الان کدام بازیکن از تیم‌های ایرانی جدا شده و چهار میلیارد تومان به باشگاه خودش سود رسانده است؟! من معتقدم که پرسپولیس باید تمامی جوانب را در نظر گرفته و سرانجام در این خصوص تصمیم‌گیری کند.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .