تبیان، دستیار زندگی
استاندار قنیطره تاکید کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان به حمایت از گروه های تروریستی و حملات آنها به ارتش و نیروهای مردمی سوریه ادامه می دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرواز مستمر جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان جولان اشغالی

استاندار قنیطره تاکید کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان به حمایت از گروه‌های تروریستی و حملات آنها به ارتش و نیروهای مردمی سوریه ادامه می‌دهند.

پیشخوان خبر تبیان

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم در دمشق،«احمد شیخ عبدالقادر» استاندار «قنیطره» تاکید کرد : از هنگام آغاز حملات گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش در  استان، دشمن اسرائیلی در حالت آماده‌باش است و جنگنده‌هایش آسمان جولان اشغالی را ترک نمی‌کنند و مواضع نظامی ما را با هدف افزایش روحیه افراد مسلح هدف قرار می‌دهند.

احمد شیخ عبدالقادر که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت : از چند روز پیش، باندهای تروریستی مسلح مورد حمایت اربابشان، رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی ما در استان قنیطره حمله می‌کنند و شهروندان بیگناه را چه در شهر البعث یا شهرک خان ارنبه یا دیگر مناطق امن هدف قرار می‌دهند و تمام این باندها هم تمام توان و امکانات خود را با حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی به کار گرفته‌اند.

وی درباره اهداف پشت پرده این حملات خاطر نشان کرد : هدف از این حمله فراهم کردن زمینه استقرار باندهای مسلح در تمام خط آتش‌بس است، این هدف با حمایت دشمن اسرائیلی دنبال می‌شود، از لحظه شروع یورش تروریست‌ها به مواضع ما، رژیم اسرائیل در حال آماده‌باش بوده و جنگنده‌هایش یک لحظه هم آسمان جولان اشغالی را ترک نمی‌کنند و مواضع نظامی ما را با هدف افزایش روحیه افراد مسلح هدف قرار می‌دهند.

عبدالقادر گفت :‌من بازدیدی از مواضع نیروهایمان در قنیطره داشتم، روحیه نیروهایمان عالی است، مقاومت و ایستادگی آنها و عزم و اراده‌شان برای حفظ سرزمین و بیرون راندن تروریست‌ها را از نزدیک مشاهده کردم.

وی در پاسخ به ادعاهای رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی مبنی بر پیشروی تروریست‌ها در شهر البعث گفت : افراد مسلح نتوانستند پیشروی کنند یا رخنه‌ای در مواضع ما در اطراف شهر البعث ایجاد کنند، چرا که ارتش حمله آنها را دفع کرد و آنها را بیرون راند، تروریست‌ها حتی نتوانستند یک وجب پیشروی کنند، بلکه بر عکس، نیروهای ارتش با دفع حملاتشان، آنها را در حالی که کشته‌ها و مجروحانشان را جمع کرده بودند، بیرون راندند.

استاندار قنیطره در پایان به تسنیم گفت : طمع‌ورزی‌های رژیم اسرائیل برای همه مشخص و روشن است،‌این رژیم به دنبال ایجاد منطقه حائل است، ولی ما به این رژیم می‌گوییم، همانطور که جنگ «تشرین» گورستان نظامیانت بود، خاک قنیطره هم گورستان این باندهای تکفیری و نظامیان اسرائیلی خواهد شد، ان شاء الله، ما امروز بیش از هر زمانی اطمینان پیدا کرده‌ایم که به زودی پرچم سوریه را در آسمان جولان تحت رهبری رئیس جمهور بشار اسد به اهتزاز درخواهیم آورد.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .