تبیان، دستیار زندگی
ست   آیت‌الله محمد سعید حكیم، از مراجع عراق، در دیدار مسؤولان روزنامه «البلاغ» ضمن تأكید بر جایگاه روزنامه‌ها و رسانه‌های دینی در جامعه، تأكید كرد: روزنامه‌های دینی و وابسته به مراكز مذهبی، باید نسبت به دیگر رو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صداقت، امانت‌داری و انعكاس اخبار مفید، ویژگی‌های رسانه متعهد است

آیت‌الله محمد سعید حكیم، از مراجع عراق، در دیدار مسؤولان روزنامه «البلاغ» ضمن تأكید بر جایگاه روزنامه‌ها و رسانه‌های دینی در جامعه، تأكید كرد: روزنامه‌های دینی و وابسته به مراكز مذهبی، باید نسبت به دیگر روزنامه‌ها، وزین‌تر، صادق‌تر به انعكاس اخبار بپردازد.

این مرجع شیعی عراق روز گذشته در دیدار مسؤولان روزنامه بلاغ، ضرورت به كارگیری كارشناسان و متخصصان در امر روزنامه نگاری، تبلیغات و دیگر زمینه‌های رسانه را مورد تأكید قرار داد و افزود: اگر در تمام زمینه‌های مربوط به یك رسانه، از متخصصین و اهل خبره استفاده شود، میزان كار آمدی و تأثیر یك رسانه، بسیار بیشتر می‌گردد.
وی افزود: راست‌گویی، امانت‌داری در نقل اخبار، انعكاس اخبار مفید و سودتمند، از مهم‌ترین ویژگی‌های یك رسانه‌ متعهد و دینی است.
آیت‌الله حكیم همچنین تصریح كرد: مطالبی كه در روزنامه و رسانه‌ای عمومی منتشر می‌گردد، باید برای عموم خوانندگان، دارای فایده باشد و مطلب بی‌هوده و بی‌فایده منتشر نشود.