تبیان، دستیار زندگی
ستاره تیم ملی فوتبال شیلی از شکست برابر ژرمن ها ناراحت است اما به خود و هم تیمی هایش می بالد و احساس افتخار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویدال: بهتر از آلمان بودیم

ستاره تیم ملی فوتبال شیلی از شکست برابر ژرمن‌ها ناراحت است اما به خود و هم تیمی‌هایش می بالد و احساس افتخار می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان
ویدال

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا ، elsport نوشت: تیم ملی فوتبال شیلی امید زیادی به قهرمانی در جام کنفدراسیون ها داشت اما در دیدار نهایی برابر ژرمن‌ها با یک گل تن به شکست داد تا قهرمان کوپا آمه ریکا از بالا بردن جام بازماند.

آرتورو ویدال، ستاره تیم ملی فوتبال شیلی براین باور است که او و هم تیمی هایش شایسته قهرمانی بودند.

او بعد از بازی، گفت: باید اعتراف کنم که از این ناکامی ناراحت هستم با این حال به خود افتخار می‌کنیم چرا که به فینال یک رویداد مهم راه پیدا کردیم.

ستاره بایرن مونیخ ادامه داد: باید از این دیدار در بازی های برزگ بعدی درس گرفت. تیم ما شور و شوق زیادی برای پیروزی و کسب موفقیت دارد و امیدوارم که در جام جهانی 2018 روسیه بتوانیم بدرخشیم و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. نباید از این شکست احساس خجالت کرد، بلکه بر عکس ما سر بلند از بازی خارج می شویم.

ستاره تیم ملی فوتبال شیلی در پایان سخنان خود گفت: ما برابر آلمان تن به شکست دادیم اما دلیلی برای سرزنش کردن کسی وجود ندارد. همه ما اشتباه کردیم و باید به عنوان یک خانواده تاوان این اشتباه را پس داد البته باید این را هم بگویم که بازی خوبی را برابر آلمان به نمایش گذاشتیم و بر این باور هستم که بهتر و خطرناک تر از حریف ظاهر شدیم. می‌توانستیم پیروز این بازی حساس باشیم.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .