تبیان، دستیار زندگی
ود   آیت‌الله شیخ بشیر نجفی، از علمای عراق، در دیدار با مسؤولان و خدام حرم حضرت اباالفضل(ع) در كربلا تأكید كرد: همه اقشار و گروه‌های عراقی باید در برابر جنگ تبلیغاتی‌ای كه علیه این كشور وجود دارد، هوشیار باشند و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باید در برابر تهاجم تبلیغاتی دشمنان علیه ملت عراق هوشیار بود

آیت‌الله شیخ بشیر نجفی، از علمای عراق، در دیدار با مسؤولان و خدام حرم حضرت اباالفضل(ع) در كربلا تأكید كرد: همه اقشار و گروه‌های عراقی باید در برابر جنگ تبلیغاتی‌ای كه علیه این كشور وجود دارد، هوشیار باشند و در برابر آن بایستند.

این عالم شیعه عراق دیروز در جمع مسؤولین و خدام حرم حضرت عباس تأكید كرد: در وضعیت كنونی، مسؤولیت فرهنگی تمام اقشار و گروه‌های عراق، بسیار سنگین است و همه باید در راستای رشد و تعالی جامعه دینی و گسترش روز افزودن ارزش‌ها تلاش كنند.
آیت‌الله بشیر نجفی تصریح رد: افرادی كه در حرم‌های مقدس مشغول به فعالیت‌ هستند، باید بیش از دیگران به وضعیت فرهنگی زوار اهمیت بدهند و از هیچ خدمتی در برابر آن‌‌ها فرو گذار نكنند.
آیت‌الله شیخ بشیر نجفی مبارزه با جنگ روانی و تبلیغاتی در عراق را «جهاد» عنوان كرد و افزود: هر گونه مبارزه با تهاجم‌های دشمنان در این كشور، اعم از تهاجم‌های فرهنگی، تبلیغاتی و مانند آن جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود و ملت عراق باید نسبت به آن، هوشیار باشند.