تبیان، دستیار زندگی
موسسه هنرمندان پیشکسوت میزبان معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون هنری وزیر ارشاد به موسسه هنرمندان رفت

موسسه هنرمندان پیشکسوت میزبان معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

پیشخوان خبر تبیان

علی مرادخانی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، بعد از ظهر روز گذشته، علی مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - با حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن بازدید از آخرین مراحل بازسازی بنای ساختمان جدید این موسسه با هنرمندان پیشکسوتی مانند خسرو حکیم‌رابط، عزت‌الله مهرآوران و محسن علی‌اکبری که مهمان موسسه بودند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سیدعباس عظیمی - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت - توضیحاتی را درباره روند پیشرفت نوسازی، بحث بودجه و طرح ساخت سالن آمفی تئاتر ارائه کرد. همچنین درباره دو برنامه آینده این موسسه، یعنی مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیرماه و ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در تبریز توضیحاتی را به معاون وزیر داد.

مرادخانی نیز ضمن ابراز رضایت از روند بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت، تاکید کرد: ساخت سالن آمفی تئاتر یک ضرورت است و قطعا برای ساخت آن به موسسه هنرمندان پیشکسوت کمک خواهم کرد.

مرادخانی نیز ضمن ابراز رضایت از روند بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت، تاکید کرد: ساخت سالن آمفی تئاتر یک ضرورت است و قطعا برای ساخت آن به موسسه هنرمندان پیشکسوت کمک خواهم کرد. معاون امور هنری وزیر ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان این موسسه، گفت: من بارها در مجامع مختلف از تعامل خوبی که میان این موسسه و اعضای آن که همه از مفاخر هنر و فرهنگ این مرز و بوم هستند گفته‌ام، امیدوارم با تقویت مالی موسسه در آینده‌ای نزدیک، مراحل بازسازی تمام شود و شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.

مرادخانی افزود: امیدوارم با حمایت‌های بیش از پیش مسولان از این موسسه، شاهد فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید باشیم، چراکه امتداد فعالیت موسسه امتداد مسیر بالندگی فرهنگی و هنری برای هنرمندان شاخص و سرشناس جامعه است.

منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .