تبیان، دستیار زندگی
رییس جمهور با بیان اینکه اعضای کابینه دوازدهم در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد، گفت که دولت دوازدهم باید دارای کابینه ای باشد که بتواند کارآمدی بیشتری برای تحقق اهداف دولت دوازدهم داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعضای کابینه در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد

رییس‌جمهور با بیان اینکه اعضای کابینه دوازدهم در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد، گفت که دولت دوازدهم باید دارای کابینه‌ای باشد که بتواند کارآمدی بیشتری برای تحقق اهداف دولت دوازدهم داشته باشد.

پیشخوان خبر تبیان
هیئت دولت

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام  والمسلمین حسن روحانی در حاشیه اجلاس سران سه قوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعا اعضای کابینه در مسیر جوانگرایی انتخاب خواهند شد، گفت: در تعامل با صاحب‌نظران، وزرا و کارشناسان برای تعیین کابینه در حال مشورت هستیم که یکی از کارهای سخت بعد از انتخابات همین تعیین کابینه است. برای هماهنگ کردن امور در کشور نیازمند همکاری بیشتر هستیم، مجلس هم باید بتواند در این راستا به دولت کمک کند. دولت دوازدهم باید دارای کابینه‌ای باشد که بتواند کارآمدی بیشتری برای تحقق اهداف دولت داشته باشد.

وی افزود: قوه قضاییه در هر کشوری قوه بسیار مهمی است و می‌تواند باعث شود امنیت،‌ سلامت و توسعه کشور بیش از پیش به ثمر برسد.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت باید قوه قضاییه را کمک کند تا این قوه بتواند امور خود را به ثمر برساند. البته در برخی موارد مانند مبارزه با فساد و قاچاق نیازمند همکاری بیشتر هستیم و همچنین برای رفع آسیب‌های اجتماعی هر دو قوه باید یک مسیر را دنبال کنند.


منبع:ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .