تبیان، دستیار زندگی
در سالروز حمله ناوگان آمریکا به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران، نمایش رادیویی ندیگر کسی هامور نمی خوردم از رادیو نمایش پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تفسیر جنایات آمریکا در رادیو نمایش

در سالروز حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، نمایش رادیویی «دیگر کسی هامور نمی خورد» از رادیو نمایش پخش می شود.

پیشخوان خبر تبیان

رادیو نمایش

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، در سالروز حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، نمایش رادیویی «دیگر کسی هامور نمی خورد» به کارگردانی ندا هنگامی و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش به نویسندگی علی جولایی داستان سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس ایران را که توسط آمریکا هدف موشک قرار گرفت و تمامی سرنشینان آن به شهادت رسیدند، روایت می کند.

«دیگر کسی هامور نمی خورد» با هنرمندی محمودرضا قدیریان، محمد پورحسن، افسانه محمدی، بهرام سروری نژاد، محسن بهرامی، اسماعیل بختیاری، عرفان ابراهیمی، راضیه مومیوند، امیر فرحان نیا، مهدی نمینی مقدم و به صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتور نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که دوشنبه ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

«پرواز شماره ششصد و پنجاه و پنج» عنوان نمایش دیگری است که به همین مناسبت ساعت ۱۰:۳۰ فردا دوشنبه ۱۲ تیرماه روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .