تبیان، دستیار زندگی
حنیف نیا در مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی دارالقرآن آل یاسین منطقه 19 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تربیت قرآنی دانش آموزان مهم ترین هدف آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

تربیت قرآنی دانش آموزان مهم ترین هدف آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

حنیف نیا در مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی دارالقرآن آل یاسین منطقه 19

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آیین افتتاحیه کلاس های تابستانی دارالقرآن آل یاسین منطقه 19 تهران با حضور حنیف نیا سرپرست آموزش و پرورش منطقه 19 تهران برگزار شد .

حنیف نیا سرپرست آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در این مراسم ضمن تجلیل از معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و خیرین نیک اندیش که جهت راه اندازی و بهره برداری دومین دارالقرآن منطقه 19 تهران اقدام نمودند گفت بدون تردید تربیت قرآنی دانش آموزان مهم ترین هدف آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید است .

سرپرست آموزش و پرورش منطقه 19 خانواده ،مدرسه،گروه همسالان،محیط و شبکه های اجتماعی را مهمترین عوامل در شکل گیری شخصیت و تربیت دانش آموزان در جامعه امروزی دانست و افزود : امروزه خانواده  مهمترین نهاد موثر در این امر مهم محسوب می شود و بدون شکل گیری گفتمان واحد در مفاهیم تربیتی مشترک بین خانواده و مدرسه ، تربیت دانش آموزان دچار نقص و تضاد خواهد شد .

وی در ادامه همراهی عملی اولیا دانش آموزان با مدرسه در ساحت اعتقادی و تربیتی دانش آموزان را مهم ترین عامل موفقیت در تکوین مباحث تربیتی دانش آموزان دانست و افزود: امیدوار هستم که شروع به کار دارالقرآن آل یاسین در ناحیه شهری شکوفه با همراهی خانواده ها موجب اعتلای فرهنگ قرآنی منطقه و به ویژه تاثیر مثبت آن در زندگی دانش آموزان گردد .

شایان ذکر است دارالقران آل یاسین به عنوان دومین دارالقرآن منطقه با 4 باب کلاس آموزشی در سوم خرداد ماه سال جاری با حضور کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران در ناحیه شهری شکوفه افتتاح گردید.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی