تبیان، دستیار زندگی
دوره های آموزشی تامین مدرسان استانی برنامه ملّی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر «شهاب» در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره های آموزشی تامین مدرسان استانی طرح ملی شهاب از امروز

برگزاری دوره های آموزشی تامین مدرسان استانی طرح ملی شهاب از امروز

دوره های آموزشی تامین مدرسان استانی برنامه ملّی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر «شهاب» در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، این دوره‌های آموزشی در چهار مرحله از 11 الی 14  و  18 الی 21 تیرماه 1396 به میزبانی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران، 25 الی 28 تیرماه و 1 الی 4 مردادماه 1396 به میزبانی اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان توسط مركز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود .

بر اساس این گزارش؛ مدرسان استانی در این دوره آموزشی با چیستی و چرایی و نظام شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در بستر طرح ملی شهاب آشنا خواهند شد .

این گزارش می افزاید؛ در سال تحصیلی 97-1396، 386 منطقه آموزشی با یك میلیون 700 هزار دانش ‌آموز تحت پوشش طرح ملی شهاب قرار خواهند گرفت .

گفتنی است؛ طرح ملی شهاب در راستای تكالیف مصرح در كلیات نظام تربیت استعدادهای برتر و نیز سند راهبردی كشور در امور نخبگان مبنی بر استقرار نظام شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با روش‌های مربی محور، مرحله‌ ای و نامحسوس اجرا می‌شود.

مرکز یادگیری سایت تبیان،تنظیم: زینب شاه مرادی