تبیان، دستیار زندگی
جشنواره عکس معدن 13 تیرماه براتی عکاسان حرفه ای استان اصفهان، تور عکاسی برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکاسان به فولاد مبارکه می‌روند

جشنواره عکس معدن ۱۳ تیرماه برای عکاسان حرفه‌ای استان اصفهان، تور عکاسی برگزار می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان

عکاسی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، این برنامه در شرکت فولاد مبارکه اصفهان اجرا می‌شود. همچنین از صبح امروز (یکشنبه، ۱۱ تیرماه) نیز تور عکاسی از شرکت سنگ آهن چادرملو آغاز شده است. با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای برگزاری سه تور عکاسی برای عکاسان حرفه‌ای (مطبوعاتی و هنری) در جشنواره عکس معدن، 13 تیرماه برنامه عکاسی از بخش‌های مختلف شرکت فولاد مبارکه اجرا می‌شود.

متقاضیان حضور در برنامه عکاسی فولاد مبارکه می‌توانند تا ظهر فردا (دوشنبه، ۱۲ تیر) با شماره تلفن دبیرخانه جشنواره ۸۸۳۲۴۰۳۵ هماهنگ کنند. از امروز صبح نیز تور عکاسی از واحدهای مختلف شرکت معدنی و صنعتی چادرملو آغاز شد. این تور به یک روزه خواهد بود. تا پیش از برگزاری جشنواره عکس معدن، ‌یک تور دیگر برای عکاسان حرفه‌ای اجرا خواهد شد.

نخستین جشنواره ملی عکس معدن که روز ۲۰ خردادماه فراخوان آن اعلام شد، در روز اول مردادماه امسال برگزار خواهد شد. در این جشنواره که ریاست هیات داوران آن برعهده اکبر عالمی است،‌ به عکاسان برتر بخش معدن، نشان کیمیا اعطا می‌شود.

نخستین جشنواره ملی عکس معدن که روز ۲۰ خردادماه فراخوان آن اعلام شد، در روز اول مردادماه امسال برگزار خواهد شد. در این جشنواره که ریاست هیات داوران آن برعهده اکبر عالمی است،‌ به عکاسان برتر بخش معدن، نشان کیمیا اعطا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در موضوعات برشمرده را تا ۱۵ تیرماه به آدرس تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش کوچه شریف، پلاک ۳۹ (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) ارائه یا به آدرس اینترنتی www.kimiyafest.ir مراجعه کنند.

بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه عکس‌های حرفه‌ای و نیز عکاسی با تلفن همراه به‌صورت جداگانه است که موضوعات مختلفی را مانند انسان و معدن، براده‌ها و گدازه‌ها، معادن گوهر زمین، معدن و محیط زیست، اشتغال و معدن و زنان و معادن پوشش خواهد داد.
منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .