تبیان، دستیار زندگی
تعدادی از سامانه ها و مراکز تولید آثار موسیقایی سمینار راهیابی به بازار حرفه ای موسیقی با موضوعات مخاطب شناسی، مارکتینگ و کسب درآمد را برگزار می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری سمینار تخصصی در حوزه موسیقی

تعدادی از سامانه ها و مراکز تولید آثار موسیقایی سمینار «راهیابی به بازار حرفه ای موسیقی» با موضوعات مخاطب شناسی، مارکتینگ و کسب درآمد را برگزار می کنند.

پیشخوان خبر تبیان

سمینار

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، سمینار راهیابی به بازار حرفه‌ای موسیقی با موضوعات مخاطب‌شناسی، مارکتینگ و کسب درآمد، شیوه تبلیغات موسیقی و توزیع آثار در عرصه بین‌المللی پنجشنبه ۲۲ تیر ماه برگزار می شود. در این برنامه هنرمندان مطرح موسیقی به بیان تجربه‌های خود در عرصه موسیقی می‌پردازند و با انتشار و توزیع آثار خود در عرصه بین‌المللی  با تاریخچه انتشار و شیوه‌ تبلیغات موسیقی در فضای موسیقی بیشتر آشنا می‌شوند.

علاوه بر هنرمندان مطرحی که در  این سمینار به بیان تجربیات خودبه ویژه  در فضای مجازی می‌پردازند، مدیران بخش موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این برنامه سخنرانی خواهند داشت. ضمن اینکه چند تن از تهیه‌کننده‌های باسابقه، مدیران چند شرکت فرهنگی هنری مطرح و فعالان برجسته رسانه‌ای تجربیات خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. در پایان سمینار هم میزگرد آسیب‌شناسی موسیقی برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر ارائه گواهینامه شرکت در این سمینار، تسهیلات تولید و نشر آثار موسیقی هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

انتشار بین‌المللی موسیقی و حفظ کپی‌رایت در فضای اینترنت» و برپایی یک میزگرد با حضور نماینده وزارت ارشاد، نماینده سایت موسیقی ما، نماینده شرکت‌های پخش بخش های اصلی سمینار را تشکیل می دهد.

«تاریخچه‌ انتشار موسیقی در ایران و بررسی تحولات پخش و معرفی موسیقی در فضای اینترنت»، «شیوه موفقیت در انتشار موسیقی در شبکه‌های اجتماعی(مخاطب‌شناسی و شیوه‌های ارائه موسیقی)»، «چگونه برای موسیقی خود در فضای مجازی بازاریابی کنیم؟»، «انتشار بین‌المللی موسیقی و حفظ کپی‌رایت در فضای اینترنت» و برپایی یک میزگرد با حضور نماینده وزارت ارشاد، نماینده سایت موسیقی ما، نماینده شرکت‌های پخش بخش های اصلی سمینار را تشکیل می دهد. به گفته برگزارکنندگان سمینار، امکان انتشار بین‌المللی و کسب درآمد از آثار موسیقی شما، آشنایی با روش‌های انتشار موسیقی، موفقیت بیشتر آثار موسیقی در فضای مجازی، استفاده از تجربیات فعالان موسیقی برای طی‌کردن مسیر صحیح مارکت موسیقی و رائه‌ خدمات مشاوره در حوزه تولید و انتشار آثار  از جمله فرصت هایی که چنین برنامه ای برای شرکت کنندگان خلق می کند.

سمینار راهیابی به بازار حرفه‌ای موسیقی (مخاطب شناسی، مارکتینگ، کسب درآمد) به همت مؤسسه فرهنگی-هنری «باما» با مشارکت سایت «موسیقی ما» و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ۱۴ روز ۲۲ تیرماه آغاز خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .