تبیان، دستیار زندگی
نوازندگان اولین برنامه از پروژه موسیقایی «چند شب» که با عنوان چند شب تار در تالار رودکی تهران برگزار می شود، معرفی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوازندگان پروژه «چند شب تار» مشخص شدند

نوازندگان اولین برنامه از پروژه موسیقایی «چند شب» که با عنوان «چند شب تار» در تالار رودکی تهران برگزار می شود، معرفی شدند.

پیشخوان خبر تبیان

پروژه موسیقایی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، تعدادی از نوازندگان مطرح تار از روز شنبه ۲۴ تیر ماه در اولین برنامه از پروژه موسیقایی «چند شب» که طی چهار شب با عنوان «چند شب تار» (از اجرای شیوه دوره قاجار تا شیوه های مدرن نوازندگی) در تالار رودکی تهران برگزار می شود، میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهند بود. طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، اسامی هنرمندان و برنامه کنسرت های «چند شب تار» به ترتیب زیر اعلام شده است:

شنبه ۲۴ تیر (ساعت ۲۱): قاسم رحیم زاده، عیسی غفاری و طینوش بهرامی

یکشنبه ۲۵ تیر (ساعت ۲۱): حامد فکوری، محمد آدینه و پویان بیگلر

دوشنبه ۲۶ تیر (ساعت ۲۱): بابک راحتی، بهزاد رواقی و هادی آذرپیرا

سه شنبه ۲۷ تیر (ساعت ۲۱): اصغر عربشاهی، بهاره فیاضی و حمید خبازی

در طول برپایی پروژه «چند شب» که در هر دوره به یکی از سازهای موسیقی ایرانی اختصاص دارد، تعدادی از هنرمندان منتخب موسیقی کشورمان با رویکرد تک نوازی بدون همراهی ساز دیگر به اجرای برنامه می پردازند. طبق پیش بینی های انجام گرفته برگزاری مجموعه برنامه های «چند شب» فقط محدود به برنامه «چند شب تار» نخواهد بود و موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در نظر دارد تا در دوره های بعد نسبت به برگزاری برنامه های مختلف در حوزه سازهای ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی باشد.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .