تبیان، دستیار زندگی
ست   حجت الاسلام كرمی درادامه سلسله نشست های اسلام و مهارت های زندگی دسترسی به روش قابل اعتماد را اولین گام برای موفقیت دانست و گفت: آگاهی از طریق مشورت یا مطالعه، روش قابل اعتمادی است و باید این دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داشتن رونمایی از زندگی رمز موفقیت است

حجت الاسلام كرمی درادامه سلسله نشست های اسلام و مهارت های زندگی دسترسی به روش قابل اعتماد را اولین گام برای موفقیت دانست و گفت: آگاهی از طریق مشورت یا مطالعه، روش قابل اعتمادی است و باید این دانش و آگاهی را با پژوهش تحصیل نماییم.

وی كه دیروز در مسجد اعظم قم دارا بودن مهادت های كلامی را مهم ترین شرط موفقیت درعرصه زندگی برشمرد و خاطر نشان كرد: كسانی كه داراری مهارت های كلامی هستند، می توانند همگان را تحت چتر حمایتی خود قرار دهند و سنگ صبور دیگران باشند.

وی افزود: كلام، در برخورد با دیگران باید رسا و دلنشین باشد، اگر كسی با روابط عمومی نتوانست آرامش رابه دیگران هدیه كند، درانتقال مطالب موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام دكتر كرمی در ادامه ارشاد وراهنمایی را از دیگر عوامل موفقیت برشمرد و با تاكید بر لزوم تعیین دورنمایی از زندگی گفت: دروغ، غیبت، سخن چینی و بی اهمیتی به گرفتاری های اعضای خانواده، سبب عدم موفقیت درعرصه زندگی می گردد.