تبیان، دستیار زندگی
شبکه المیادین بامداد امروز (یک شنبه) از حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در استان مرزی «قنیطره» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه

شبکه المیادین بامداد امروز (یک‌شنبه) از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در استان مرزی «قنیطره» خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان
سوریه

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش المیادین، حمله اسرائیل به مواضع ارتش سوریه پس از ناکامی جبهه النصره در سیطره بر شهر البعث انجام شده است.

صفحه توییتر ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید خبر حمله به خاک سوریه، مدعی شد، این حمله در پاسخ به خمپاره‌ای بود که به اراضی اشغالی شلیک شده بود.

این ششمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در حدود ۱۰ روز اخیر است.

رسانه خبری «الاعلام الحربی» در واکنش به افزایش خمپاره‌هایی که به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌شود، گزارش داده که گروه تروریستی «جبهه النصره» عامدانه این خمپاره‌ها را شلیک می‌کند تا بهانه‌ای به رژیم صهیونیستی جهت حمله به مواضع ارتش سوریه بدهد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این با انتشار بیانیه‌ای خبر اصابت خمپاره به بلندی‌های جولان طی ساعت‌های گذشته را تایید و مدعی شد، این شلیک ناشی از درگیری‌های داخلی در سوریه صورت گرفته است.

شبکه تلویزیونی الجزیره پنج‌شنبه گذشته گزارش داد، یک گلوله خمپاره هنگام حضور نتانیاهو در بلندی‌های اشغالی جولان به این مناطق اصابت کرد، اقدامی که با واکنش ارتش اسرائیل و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های ارتش سوریه مواجه شد.

این حمله هم‌زمان با بازدید نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی از جولان صورت گرفت. نتانیاهو در این باره گفـته بود:‌ وقتی صحبت می‌کردم، گفتم ما هیچ شلیک ماجراجویانه‌ای را برنخواهیم تابید و به همه شلیک‌ها واکنش نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد:‌ در جریان سخنرانی من شلیکی از سوریه انجام شد که به قلمرو ما اصابت کرد و ارتش ما پاسخ این حمله را داد. هر کس به ما حمله کند، به او حمله می‌کنیم. این سیاست ما است و در اجرای آن تداوم خواهیم ورزید.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .