تبیان، دستیار زندگی
با اکران فیلم «تبدبل شوندگان» این اثر به صدر جدول فروش ففته گذشته راه پیدا کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار از جدول فروش در سینمای جهان

با اکران فیلم «تبدیل شوندگان» این اثر به صدر جدول فروش هفته گذشته راه پیدا کرد.

پیشخوان خبر تبیان

سینما

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم، فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» کار سختی برای کنار زدن «واندر وومن» نداشت و این هفته با افت فروش آن فیلم توانست به رتبه نخست جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی راه پیدا کند. با این حال قسمت جدید مجموعه «تبدیل شوندگان» پایین ترین فروش را در پنج روز ابتدایی، در مقایسه با قسمت های قبلی به خودش اختصاص داده، به طوری که فروش 69.1 میلیون دلاری «آخرین شوالیه» بسیار پایین تر از 162.6 میلیون دلار «نیمه تاریک ماه» است. گفته می شود «تبدیل شوندگان 5» در سه روز نخست چیزی حدود 45 میلیون دلار فروخته، در حالی که توقع می رفت بیش از 70 میلیون دلار فروش داشته باشد. این موضوع باعث می شود با وجود صدرنشینی در هفته اول فشارها روی ساخته 217 میلیون دلاری پارامونت بیش از پیش افزایش پیدا کند.

در رتبه دوم جدول این هفته انیمیشن «ماشین ها3» و «فیلم «واندر وومن» مشترکا با 25.175 میلیون دلار قرار گرفته اند. فروش این هفته باعث شده مجموع فروش «ماشین ها3» تنها کمی با 100 میلیون دلار در 10 روز اول فاصله داشته باشد که آمار نسبتا خوبی برای آن محسوب می شود. مجموع فروش انیمیشن جدید دیزنی/ پیکسار در سینماهای جهان، 141.3 میلیون دلار است.

با فروش این هفته فیلم «واندر وومن»، ساخته جدید برادران وارنر، توانست رکورد فروش فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» را بشکند و با 330 میلیون دلار، پر فروش ترین فیلم ابرقهرمانی دی سی/ وارنر در خاک آمریکا شود.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .