تبیان، دستیار زندگی
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام سعی مسئولین براین باشد كه نقطه امید را در دانش آموزان تقویت كنند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمام سعی مسئولین براین باشد كه نقطه امید را در دانش آموزان تقویت كنند

تمام سعی مسئولین براین باشد كه نقطه امید را در دانش آموزان تقویت كنند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام سعی مسئولین براین باشد كه نقطه امید را در دانش آموزان تقویت كنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درآیین نمادین افتتاحیه فعالیت های تابستانی اوقات فراغت سال 96 كه در كانون فرهنگی – تربیتی میثم منطقه 17 تهران برگزار شد، اظهار كرد: همواره با كمترین راندمان، بیشترین و بهترین نتیجه را جامعه از آموزش و پرورش توقع دارد.

وی افزود: در گوشه و كنار جامعه، هر اتفاقی كه می افتد، آموزش و پرورش متهم به كم كاری می شود و این در حالی است كه در تخصیص بودجه ها، آموزش و پرورش در اولویت قرار ندارد.

فیض تصریح كرد: بیش از 98 درصد از بودجه آموزش و پرورش در بخش نیروی انسانی هزینه می شود و تنها كمتر از 2 درصد بودجه مذكور صرف امور فرهنگی و پرورشی می شود كه این میزان بسیار ناچیز و جوابگوی فعالیت های فرهنگی نیست .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به احادیثی از حضرت امام صادق (ع)، خاطر نشان كرد: همان طور كه آن امام همام امید را یكی از جنود عقل می داند، باید تلاش كنیم امید را در دانش آموزان همواره زنده نگه داریم.

وی افزود: یك دانش آموز ممكن است در یك یا چند رشته استعداد لازمه را نداشته باشد، اما در یك رشته بسیار علاقه مند و مستعد باشد، بنابراین مربیان باید نقطه امید دانش آموز را كشف و آن را تقویت كنند .

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی