تبیان، دستیار زندگی
ی كیا و هاشمیان به تیم ملی دعوت می شدند! دومین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال بزرگسالان صبح دوشنبه به مدت 75 دقیقه در محل كمپ تیم های ملی فوتبال برگزار شد. حسین فركی، در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در مورد آخرین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش از تمرینات تیم ملی فوتبال؛

فركی : مهدوی كیا و هاشمیان به تیم ملی دعوت می شدند!

دومین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال بزرگسالان صبح دوشنبه به مدت 75 دقیقه در محل كمپ تیم های ملی فوتبال برگزار شد.

حسین فركی، در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در مورد آخرین وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام به اردن اظهار داشت: برنامه های امروز صبح شامل، گرم كردن، هماهنگی، كارهای اختصاصی دردفاع حمله، فوتبال، حمله به دروازه در فضای بسته، بازی تحت فشار و چگونگی خروج از فشار حریف، ضربات ایستگاهی و كرنر بود كه آخرین مرحله تمرینات، بعد از ظهر امروز( دوشنبه)، شامل : گرم كردن، كار با توپ، هماهنگی، تاكتیك، تمرین ضد حمله، فوتبال در فضای بسته ، بازی از حمله به دفاع و برعكس و تمرین كارهای ایستگاهی پیگیری شد، ضمن این كه تمامی بازیكنان، از آمادگی و سلامت كامل برخوردارند.

مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در مورد علی دایی و نظرات پزشكان معالج پیرامون آسیب دیدگی وی، تصریح كرد: با بررسی انجام شده توسط پزشكان تیم ملی اینك مصدومیت پای علی دایی به شكلی است كه احساس درد می كند ولی سعی ما بر این است كه وی نیز به اتفاق سایر نفرات، عازم اردن شود.

وی ادامه داد: البته احتمال ضعیف وجود دارد كه بتوان از دایی در تركیب تیم ملی استفاده كرد ولی حضور وی باعث تقویت روحی مجموعه تیم خواهد شد كه با توجه به تلاش های انجام شده، تا روز پنجشنبه، وضعیت نهایی وی نسبت به حضور در تركیب تیم مشخص می شود.

فركی در ادامه این گفتگو، عدم دعوت از هاشمیان به تیم ملی فوتبال را به دلیل عدم تمایل این بازیكن، نسبت به حضور در تیم ملی دانست و گفت: هاشمیان به دلیل پاره ای مشكلات در گذشته، علاقمند به حضور در این مسابقه نبود ، ولی همچنان اعتقاد ما بر این است كه وی نیز باید در اختیار تیم ملی باشد. در همین راستا، ازهاشمیان و مهدوی كیا برای انجام مسابقه برابر نیوزیلند ، دعوت به عمل خواهیم آورد.