تبیان، دستیار زندگی
معاون برنامه ریزی و پشتیبانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تاکید کرد استقبال مخاطبان بسیار خوب است و این در حالی است که در فصل فعالیت مدارس هم نیستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال بچه‌ها از جشنواره خوب است

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تاکید کرد استقبال مخاطبان بسیار خوب است و این در حالی است که در فصل فعالیت مدارس هم نیستیم.

پیشخوان خبر تبیان

جشنواره فیلم

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، عزت الله علیزاده معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با اشاره افزایش استقبال مخاطبان از این دوره از جشنواره گفت: در دوره های قبل با توجه به اینکه جشنواره همزمان با فعالیت مدارس برگزار می شد آموزش و پرورش در حضور دانش آموزان در سالن های سینما با ما همکاری می کرد، اما امسال با توجه به تعطیلی مدارس دیگر امکان حضور دانش آموزان از طریق مدارس وجود ندارد ولی با این وجود استقبال خوب است.

وی اضافه کرد: همچنین به نسبت مخاطبان سینمای مستند، کوتاه و آثار خارجی با جذب مخاطب مناسبی مواجه هستیم که این مساله برای ما عجیب و البته جالب است. معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه در این دوره امکان اینکه مخاطبان دانش آموز با برنامه ریزی مدارس به جشنواره بیایند وجود نداشت، بیان کرد: ایجاد باشگاه مخاطبان جشنواره تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطب به جشنواره داشت، این درحالی است که نمایش فیلم ها به دلیل گرمای بالای هوا از ساعت ۱۷:٣٠ در سینماها آغاز می شود و ما زمان صبح ها را هم نداریم.

وی ادامه داد: جدول نمایش فیلم ها از یک هفته قبل از برگزاری جشنواره منتشر و پیش فروش بلیت فیلم ها نیز از ۴ تیرماه آغاز شد که استقبال از این طریق نیز قابل توجه بود. البته در کنار آن برای سینماهای جشنواره فروش بلیت روزانه نیز در نظر گرفته شده است.

علیزاده در پایان تاکید کرد: در سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بیش از سی هزار صندلی به عنوان ظرفیت نمایشی در نظر گرفته شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .