تبیان، دستیار زندگی
شد  مركز تخصصصی مهدویت به منظور آسان‌یابی و گردآوری مسایل و موضوعات مهدویت و استفاده از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی، دانش‌نامه الكترونیكی مهدویت را طراحی كرد.   حجت الاسلام عمران از مسؤولان طرح، ضمن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش‌نامه الكترونیكی مهدویت طراحی شد

مركز تخصصصی مهدویت به منظور آسان‌یابی و گردآوری مسایل و موضوعات مهدویت و استفاده از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی، دانش‌نامه الكترونیكی مهدویت را طراحی كرد.

حجت الاسلام عمران از مسؤولان طرح، ضمن بیان این خبر افزود: این دانش‌نامه در حال حاضر دارای پانصد مدخل است كه كار تهیه و آماده‌سازی آن پایان یافته و مراحل كنترل نهایی را می‌گذارند و به زودی پس از رفع نواقص و كمبودها در شبکه جهانی اینترنت قرار خواهد گرفت.
وی یكی از ویژگی‌های این دایره‌المعارف را قابلیت افزایش مدخل‌ها و مطالب و به روز كردن آن دانست و گفت: از دیگر ویژگی‌های این مجموعه الكترونیكی، امكانات جنبی دیگری است كه در این دانش‌نامه طراحی شده است كه می توان به امكانات صوتی و تصویری آن اشاره كرد.
گفتنی است، مركز تخصصی مهدویت، یكی از مراكز فعال در عرصه پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات درباره مهدویت و فرقه‌های انحرافی است. این مرکز با راه اندازی دانشگاه مجازی و برگزاری دوره‌های كوتاه و بلند مدت، آماده است تا در زمینه اندیشه‌های راستین مهدویت و آشنایی با فرقه‌های انحرافی، آموزش‌های لازم را به دانش‌پژوهان و طلاب ارایه دهد.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mahdaviat.net ، در مركز آموزش مجازی مهدویت نام‌نویسی كنند