تبیان، دستیار زندگی
کنسرت استادان موسیقی مقامی با هدف حمایت از هنرمندان موسیقی مقامی 12 تیرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنسرت استادان موسیقی مقامی خراسان در نیاوران

کنسرت استادان موسیقی مقامی خراسان با هدف حمایت از هنرمندان موسیقی مقامی ۱۲ تیرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران‎ روی صحنه می رود.

پیشخوان خبر تبیان

کنسرت استادان موسیقی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، کنسرت استادان موسیقی مقامی خراسان با هدف حمایت از هنرمندان موسیقی مقامی از مجموعه برنامه‎های «هزار و یک شب مهر هنر» ۱۲ تیرماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران‎ اجرا می شود.

موسسه موسیقی پارسین با رویکرد حمایت از موسیقی مقامی مجموعه برنامه‎هایی را با نام «هزار و یک شب مهر هنر» پایه‎گذاری کرده است تا از یک سو موسیقی مقامی به عنوان شاکله پر اهمیت هویت فرهنگی ایران پاس داشته شود و از سوی دیگر همه درآمدهای حاصل از آن به هنرمندان موسیقی مقامی به عنوان میراث داران این هنر ارزشمند تعلق گیرد.

موسسه موسیقی پارسین پیش‎تر نیز به منظور پاسداشت جایگاه هنری استاد موسیقی ترکمن، آنه مراد رستگاری برنامه‎‎ای برگزار کرد. همچنین این موسسه برنامه دیگری از این مجموعه را با رویکرد علمی و پژوهشی با همکاری دانشگاه هنر تهران در دانشکده موسیقی این دانشگاه برگزار کرد که مورد استقبال دانشجویان و استادان این دانشگاه قرار گرفت.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .