تبیان، دستیار زندگی
ه نیست جمشیدی نایب رییس فدراسیون می شود سازمان تربیت بدنی از عملكرد فدراسیون تنیس به ویژه در سطح تیم های ملی، راضی نیست و این فدراسیون باید قوی تر عمل كند. معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی كه برای تماشای دیدار فینال رقابت های تن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد علی كفاشیان از عملكرد فدراسیون تنیس:

راضی كننده نیست

جمشیدی نایب رییس فدراسیون می شود

سازمان تربیت بدنی از عملكرد فدراسیون تنیس به ویژه در سطح تیم های ملی، راضی نیست و این فدراسیون باید قوی تر عمل كند.

معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی كه برای تماشای دیدار فینال رقابت های تنیس حرفه ای چلنجر و اهدای جوایز فینالیست ها در مجموعه ورزشی انقلاب حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، تصریح كرد: سازمان تربیت بدنی تنیس را از جمله ورزش های درآمدزا می داند كه با تكیه بردرآمدهای مردمی و فعالیت بیشتر مسوولان این رشته به پیشرفت های چشم گیری دست می یابد و به همین دلیل بودجه فدراسیون تنیس را نسبت به سال گذشته  كاهش داده ایم.

وی به برگزاری موفق مسابقات حرفه ای تنیس، اشاره كرد و افزود: هیات تنیس استان تهران، در سطح بالایی این رقابت ها را برگزار می كند و همه هزینه ها را از طریق اسپانسرها و در آمدهای مردمی جذب می كند، بنابراین سازمان نیز در همین راستا، امكانات خوبی را در اختیار فدراسیون قرار می دهد تا زمینه های كسب درآمد فراهم شود.

كفاشیان خاطر نشان ساخت: اختلافات هیات تهران و فدراسیون را حل كرده ایم ، البته هیات باید راه های درآمدزایی را به فدراسیون بیاموزد، چرا كه آنها بسیار موفق تر عمل كرده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس جمشیدی، رییس هیات تنیس تهران، را به عنوان نایب رییس فدراسیون تنیس به این فدراسیون معرفی كرده ایم و در كنار" خزایی" رییس فدراسیون همكاری خواهند كرد.

معاون سازمان تربیت بدنی در پایان با تاكید مجدد برعملكرد ضعیف فدراسیون تنیس، اظهار داشت: فدراسیون تنیس در سطح نونهالان و نوجوانان عملكرد خوبی داشته ، ولی باید درنظر داشته باشیم كه توانمندی های تنیس كشورمان بیشتر است و زمینه گسترش باید فراهم شود.