تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه هفدمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات، شعر و تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری ۳ نشست با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس

دبیرخانه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات، شعر و تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان

نشست

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، این سه نشست به ترتیب با عنوان‌های «موانع و راهکارهای ارتقای جایگاه ادبیات داستانی جنگ و دفاع مقدس»، «شعر دفاع مقدس و مخاطب امروز» و «روش‌شناسی تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

در نشست نخست که با عنوان «موانع و راهکارهای ارتقای جایگاه ادبیات داستانی جنگ و دفاع مقدس» در روز ۱۱ تیرماه  و از ساعت ۹:۳۰ صبح در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد، حسینعلی قبادی، قدرت‌الله طاهری، محمدرضا موحدی و محمد حنیف به ارائه مقاله خواهند پرداخت و در ادامه نشست تخصصی با حضور علی‌اصغر شیرزادی، احمد شاکری، مجید قیصری و قاسمعلی فراست برگزار خواهد شد.

در نشست دوم با موضوع «شعر دفاع مقدس و مخاطب امروز» نیز که در روز ۱۲ تیرماه و از ساعت ۱۵ به میزبانی خبرگزاری مهر برگزار خواهد شد، یدالله قائم‌پناه و کامران شرفشاهی به ارائه مقاله خواهند پرداخت و در ادامه نشست تخصصی با حضور محمود اکرامی‌فر، سیداحمد نادمی، رضا اسماعیلی، سودابه امینی و مجید سعدآبادی برگزار خواهد شد.

در سومین نشست نیز که با موضوع «روش‌شناسی تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در روز ۱۳ تیرماه و از ساعت ۱۴ به میزبانی سازمان اسناد و آرشیو ملی ایران برگزار خواهد شد، دکتر مرتضی نورایی، استاد دانشگاه اصفهان و سفیر علمی ایران در دانشگاه صوفیه بلغارستان به سخنرانی خواهد پرداخت.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .