تبیان، دستیار زندگی
نخست وزیر عراق از آیت الله سیستانی به دلیل حمایت هایش از تمامی گروه های شرکت کننده در عملیات نظامی سه سال اخیر تقدیر و تشکر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر العبادی از فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی

نخست وزیر عراق از آیت‌الله سیستانی به دلیل حمایت‌هایش از تمامی گروه‌های شرکت کننده در عملیات نظامی سه سال اخیر تقدیر و تشکر کرد.

پیشخوان خبر تبیان
العبادی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، دفتر حیدر العبادی، نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای از آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق به دلیل حمایت‌های گسترده و مستمرش از نیروهای شجاع و فداکار عراقی در صفوف مختلف که در طول سه سال گذشته پیروزی‌های بزرگی را رقم زده‌اند و آخرین آنها پیروزی درخشانشان در موصل بود تقدیر و تشکر کرد.

العبادی با تقدیر از قراخوان مرجعیت دینی عراق برای همزیستی مسالمت‌آمیز اجتماعی به عنوان ضامنی برای دوری از هرگونه درگیری و اختلاف طایفه‌ای و یا مذهبی، تاکید کرد در راس این موضعگیری‌های تاریخی آیت‌الله سیستانی حمایت وی از عراق و مردم آن فتوای جهاد کفایی قرار دارد که عراق را نجات داد و مسیر پیروزی را هموار کرد.

عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت‌الله سیستانی روز جمعه به نیروهای عراقی و فرماندهان آنها پیروزی در موصل را تبریک گفت و تاکید کرد: پیروز اول و آخر در این حماسه نیروهای عراقی در گروه‌های مختلف هستند و آنها از هر کسی برای برافراشتن پرچم پیروزی شایسته‌تر و محق‌تر هستند.

الکربلایی با تاکید بر اینکه تلاش‌های نیروهای عراقی پیروزی دیگری را در موصل رقم زد، گفت: نیروهای شجاع و دلاور ما پیروزی مهمی را پس از گذشت بیش از ۹ ماه درگیری شدید در شرایط بسیار سخت محقق کردند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .