تبیان، دستیار زندگی
ید   سید عبدالعزیز حكیم، رییس حزب ائتلاف یكپارچه عراق، با صدور بیانیه‌ای یك روز پس از تشكیل دولت جدید این كشور از كابینه جدید خواست در اجرای اقدامات لازم برای تحقق حاكمیت كامل و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای تحقق حاكمیت كامل مردم بكوشید

سید عبدالعزیز حكیم، رییس حزب ائتلاف یكپارچه عراق، با صدور بیانیه‌ای یك روز پس از تشكیل دولت جدید این كشور از كابینه جدید خواست در اجرای اقدامات لازم برای تحقق حاكمیت كامل و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی عراق شتاب كند.

سیدعبدالعزیز حكیم، رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، با صدور بیانیه‌ای از دولت جدید عراق خواست در برقراری روابط خارجی متوازن و برابر بر اساس اصل احترام و حفظ منافع متقابل بكوشد.
حكیم افزود: تشكیل دولت جدید عراق زمان زیادی طول كشید كه این نشان دهنده سختی‌هایی است كه نظام پیشین عراق آن را برجای گذاشته و مردم این كشور با این سختی‌ها دست و پنجه نرم می‌كنند.
رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق خاطرنشان كرد: این دستاوردها با مشاركت تمام اقشار مردم عراق به دست آمده و گامی اساسی و مهم برای تحقق وحدت ملی، ایجاد روابط برادرانه و محبت و همكاری با همه مردم عراق است.
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، وی از دولت این كشور خواست با عمل به برنامه‌های خود، تدابیر و اقدامات فوری را برای مبارزه با فساد، برقراری امنیت، ثبات و حفظ جان افراد بی‌گناه اتخاذ نماید.
حكیم همچنین دولت جدید عراق را به توجه جدی در فراهم كردن خدمات ضروری فراخواند و مبارزه با فساد و فعال كردن نقش كمیته حفاظت از بیت المال و صیانت از كرامت شهروندان را ضروری دانست.