تبیان، دستیار زندگی
محمدرضا سنگری از انتشار مجموعه ای از نثرهای ادبی درباره حضرت علی اکبر (ع) خبر داد و گفت: این اثر با محوریت حضرت علی اکبر(ع) نوشته شده و احتمالا از سوی نوید شیراز روانه بازار کتاب خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سنگری کتابی با محوریت حضرت علی‌اکبر(ع) نوشت

محمدرضا سنگری از انتشار مجموعه‌ای از نثرهای ادبی درباره حضرت علی اکبر(ع) خبر داد و گفت: این اثر با محوریت حضرت علی اکبر(ع) نوشته شده و احتمالا از سوی نوید شیراز روانه بازار کتاب خواهد شد.

پیشخوان خبر تبیان

محمدرضا سنگری

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا سنگری استاد دانشگاه و پژوهشگر، پیرامون تازه‌ترین اثر خود که تا هفته آنیده منتشر می‌شود اظهار داشت: «به صورت محمد، به سیرت پیامبر» عنوان اثری است که احتمالا تا هفته آینده روانه بازار کتاب خواهد شد.

سنگری خاطر نشان کرد: این اثر پشتوانه سرودن شعر شاعران می‌شود در واقع برای شناخت بهتر آن چهره از سوی شاعرات تالیف می‌شود. کتاب‌های 10 سال اخیر توسط بنده نوشته شده که اثر سال پیش با محوریت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) با نام «ایستاده بر قله فضیلت‌ها» نگاشته شد.

وی درباره این اثر ابراز داشت:  «به صورت محمد، به سیرت پیامبر» مجموعه‌ای از نثرهای ادبی درباره حضرت علی اکبر(ع) است که برای شب شعر عاشورایی شیراز منتشر خواهد شد. شب شعر عاشورایی شیراز از سی سال پیش برگزار می‌شود و هرسال یک شخصیت در این برنامه محور معرفی می‌شود تا شاعران سروده‌هایی عرضه کنند.

سنگری خاطر نشان کرد: این اثر پشتوانه سرودن شعر شاعران می‌شود در واقع برای شناخت بهتر آن چهره از سوی شاعرات تالیف می‌شود. کتاب‌های 10 سال اخیر توسط بنده نوشته شده که اثر سال پیش با محوریت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) با نام «ایستاده بر قله فضیلت‌ها» نگاشته شد. این محقق با بیان اینکه احتمالا این اثر از سوی نوید شیراز چاپ می‌شود، ادامه داد: هدف از انتشار این کتاب، آشنا کردن شاعران با متنی ادبی و در عین حال وفادار به تاریخ درباره اهل بیت(ع) است.

به گفته سنگری؛در واقع «به صورت محمد، به سیرت پیامبر» اثری است با بافت ادبی اما در عین حال محققانه و با مستندات نوشته شده اما نثر ادبی است تا دوستان شاعر از موضوع و مضمون آن بهره کافی ببرند.

منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .