تبیان، دستیار زندگی
سیدحیدر مرتضوی قائم مقام مدیرعامل و معاون زیرساخت و خودکفایی موسسه تبیان،این موسسه را مبلغ دین اسلام در بستر فضای مجازی دانست که توسط سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس و پشتیبانی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، مبلغ دین اسلام در بستر فضای مجازی

سیدحیدر مرتضوی قائم مقام مدیرعامل و معاون زیرساخت و خودکفایی موسسه تبیان،این موسسه را مبلغ دین اسلام در بستر فضای مجازی دانست که توسط سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس و پشتیبانی شده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش تبیان، یکم تیرماه به‌عنوان روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نامگذاری شده است و مصادف است با روزی که حضرت امام خمینی(ره) فرمان تاریخی خود را برای ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی صادر فرمودند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با تبریک این روز گفت: روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ست. نهالی که 36سال پیش،با دستان مبارک حضرت امام خمینی(ره) ریشه در خاک نهاد و امروز به لطف الهی شجره طیبه ای ست که شاخه های آن در تمامی عرصه های تبلیغ دینی گسترانده شده است.

سید حیدر مرتضوی ابعاد فعالیت سازمان تبلیغات را گسترده خواند و افزود: امروز اقدامات و فعالیتهای این سازمان در تمامی عرصه های تبلیغ دینی اعم از مساجد و منابر، تکیه ها و حسینیه ها، مدارس و حوزه های علمیه، اصناف و تشکل های مردم نهاد دینی ریشه دوانده و اثرات این فعالیتها در میان تمامی اقشار قابل مشاهده است.

معاون زیرساخت و خودکفایی تبیان با اشاره به فعالیتهای موسسات فرهنگی تابعه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اکنون موسسات فرهنگی و نهادهای تبلیغی زیادی در زیرمجموعه و تابعه سازمان تبلیغات اسلامی، به تبلیغ دین مبین اسلام در عرصه های مختلف مشغولند که موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از آنها ست که توانسته در سراسر کشور، محتوای غنی اسلامی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهد.

وی موسسه تبیان را مولود خجسته سازمان تبلیغات نامید و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان گامهای بسیار موثری در تبلیغ در فضای مجازی برداشته و اکنون یکی از موثرترین موسسات فرهنگی در بستر فضای مجازی ست که در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری، خدمات متنوعی را به هم میهنان عزیز ارائه می‌کند.

گفتنی ست مرتضوی در پایان این گفتگو، عید سعید فطر را به تمامی کاربران محیط مجازی تبریک گفته و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را فرصتی برای ارتقای پژوهشهای متنوع دینی دانست.