تبیان، دستیار زندگی
سمیرا برادری تهیه کننده «درساژ» از ساخت این فیلم در اواسط تابستان در تهران و کرج خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«دِرِساژ» قصه دختری سوارکار است

سمیرا برادری تهیه کننده «دِرِساژ» از ساخت این فیلم در اواسط تابستان در تهران و کرج خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان

فیلم درساژ

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، سمیرا برادری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دِرِساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه درباره آخرین وضعیت تولید این اثر گفت: دِرِساژ یکی از رشته های سوارکاری است که در آن سوارکار و اسب در مانژ به حرکات منظم و موزون می پردازند.

وی با اشاره به اینکه فیلم روایتگر داستان زندگی یک دختر نوجوان است که در یک دوراهی، ناچار به تصمیم گیری است، بیان کرد: ما تصمیم داریم در اواسط تابستان شروع به فیلمبرداری «دِرِساژ» کنیم. این را هم باید بگویم که من در کنار پدرم روح الله برادری، تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارم.

برادری عنوان کرد: تمام فیلمبرداری «دِرِساژ» در تهران و حوالی کرج انجام می شود. نقش های این فیلم ترکیبی از بازیگر و نابازیگر می‌طلبد از همین رو برای نقش نوجوانان فیلم از نابازیگر دعوت خواهیم کرد.

برادری عنوان کرد: تمام فیلمبرداری «دِرِساژ» در تهران و حوالی کرج انجام می شود. نقش های این فیلم ترکیبی از بازیگر و نابازیگر می‌طلبد از همین رو برای نقش نوجوانان فیلم از نابازیگر دعوت خواهیم کرد.

وی با اشاره به کارگردانی این اثر توسط پویا بادکوبه اظهار کرد: پویا بادکوبه را از مدت ها پیش به عنوان کارگردان موفق آثار فرهنگی و تبلیغاتی می شناختم و فیلمنامه حامد رجبی فیلمنامه نویس «دِرِساژ» باعث شد با یکدیگر همکاری کنیم. البته ما سال گذشته با پویا بادکوبه برای ساخت این اثر صحبت کردیم اما امکان همکاری فراهم نشد تا اینکه مقرر شد «دِرِساژ» امسال در طوبی فیلم ساخته شود.

برادری در پایان درباره دلایل ورودش به حرفه تهیه‌کنندگی سینما توضیح داد: سال ها در سینما در سمت های مختلف کار کرده ام و از همان ابتدا از اعضای شرکت فیلمسازی طوبی فیلم بوده ام. همچنین تجربه شخصی مانند پدرم مرا برای ساخته شدن فیلم های مورد علاقه ام ترغیب و همراهی می کند.
منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .