تبیان، دستیار زندگی
تلویزیون با پخش آنونس های جدید برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور، از آغاز فصل جدید این برنامه با عنوان «مجله بامدادی» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رشیدپور با «حالا خورشید» بازمی‌گردد

تلویزیون با پخش آنونس‌های جدید برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور، از آغاز فصل جدید این برنامه با عنوان «مجله بامدادی» خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان

رضا رشیدپور

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، تیتراژ فصل دوم «حالا خورشید» را امیر تاجیک - خواننده پاپ - خوانده است و پخش آن به‌زودی از شبکه سه آغاز خواهد شد.

پیش از این، مدیر شبکه سه سیما درباره دلایل پخش نشدن برنامه «حالا خورشید» گفته بود که مهمترین مساله، بیماری رشیدپور بوده و همچنین مسایل مالی موجب این امر شده است.

علی‌اصغر پورمحمدی درباره دلیل تاخیر در پخش برنامه «حالا خورشید» که پیش از این قرار بود روی آنتن این شبکه برود، اظهار کرده بود، تیم این برنامه اکنون به نوعی مشغول هستند تا برنامه به‌زودی روی آنتن برود.

برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور سال گذشته از شبکه سه روی آنتن رفت و قرار بود امسال نیز دوباره پخش شود. «حالا خورشید» یک مجله صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینه اجتماعی و فضایی شاد است که فصل اول آن سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .