تبیان، دستیار زندگی
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز با حضور فرهادی فرماندار تهران, کمرئی مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش شهر تهران و سایر اعضای دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران در سال جدید در محل سالن کنفرانس برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز مدرسه یک میدان معنایی است

امروز مدرسه یک میدان معنایی است

کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران عنوان نمود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز با حضور فرهادی فرماندار تهران, کمرئی مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش شهر تهران و سایر اعضای دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران در سال جدید در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه صیام بر اصلاح فرهنگ سازمانی و اتخاذ رویکردهایی برای استقرار و تقویت فرهنگ سازمانی تاکید نمود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت بر بهبود کیفی و توجه به افزایش فعالیت کانون های تربیتی و پایگاه های تابستانی تصریح نمود و افزود: دانش آموزان طی برنامه های تابستانی و اوقات فراغت ضمن خودباوری و کنترل هیجانات , تفکر انتقادی و حل مسئله را در خود تقویت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران, با ارائه تعریف از مدرسه اظهار داشت: امروز مدرسه یک میدان معنایی است و شامل تمام فضاهایی می شود که امر یاددهی و یادگیری در آن جریان دارد.

کمرئی همجنین از فعالیت ها و نقش همکاران فرهنگی شهر تهران به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن ارائه گزارش توسط اعضا, در خصوص امور جاری و اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان بحث و تبادل نظر شد.

امروز مدرسه یک میدان معنایی است

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی